راه هایی برای تشویق مستاجرین به استفاده از پرداخت آنلاین اجاره

مطالب مفید و بهترین مطالب از تمام جهان و اینترنت

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

راه هایی برای تشویق مستاجرین به استفاده از پرداخت آنلاین اجاره

مدیران املاک استرس مربوط به تاریخ سررسید پرداخت اجاره را درک می کنند. مستاجرین به سمت دفتر خود می‌روند تا ضرب‌الاجل را پشت سر بگذارند، در حالی که مدیران سعی می‌کنند ساکنانی را که قادر به پرداخت نیستند، پیگیری کنند. آنها باید چک ها را در بانک سپرده گذاری کنند و منتظر پرداخت هایی باشند که مستاجران دیگر از طریق پست ارسال می کنند. اگر این یک چرخه بی پایان به نظر می رسد، زمان آن فرا رسیده است که تغییراتی را در این فرآیند ایجاد کنید.
پرداخت آنلاین اجاره بها برای شرکت های مدیریت املاک و همچنین مستاجرین مفید است. مستاجرین را قادر می‌سازد تا به راحتی پرداخت کنند و به شرکت‌های مدیریت املاک اجازه می‌دهد معاملات خود را نظارت و مدیریت کنند. علاوه بر این، یک درجه امنیتی اضافی می دهد. استفاده از پرداخت‌های آنلاین از موارد نامطلوب مانند گم شدن چک در پست یا برداشتن از صندوق پست جلوگیری می‌کند. اجاره بها مستقیماً به حساب بانکی شرکت واریز می شود.

حتی اگر پرداخت اجاره آنلاین مزایای خود را داشته باشد، مستاجرینی هستند که می خواهند به روش های سنتی پرداخت پایبند باشند. نکاتی وجود دارد که می تواند مستاجران را تشویق کند تا به پرداخت آنلاین روی بیاورند.

اجازه دهید قبل از ورود به خانه ثبت نام کنند.

هنگامی که مستاجرین به مکان برای اجاره نقل مکان می کنند، متقاعد کردن آنها برای امتحان درگاه پرداخت واسط اجاره آنلاین دشوارتر خواهد بود. بهتر است آن را به عنوان بخشی از خط مشی گنجانده و اطلاعات مورد نیاز را قبل از دادن کلید به آنها دریافت کنید.

برای پشتیبانی از پرداخت آنلاین اجاره، تغییرات لازم را در شرایط اجاره انجام دهید.

یک اجاره نامه باید توضیحی در مورد تمام گزینه های پرداختی که اجاره دهندگان می توانند استفاده کنند داشته باشد. باید یک طرح کلی از همه الزامات و بهترین شیوه ها داشته باشد. شرکت های مدیریت املاک ممکن است بخواهند پرداخت های آنلاین را به عنوان یک الزام در مدت اجاره لحاظ کنند. آنها می توانند از وکیل خود در مورد موارد قانونی مشاوره بگیرند و بپرسند که آیا این امر به نفع شرکت است یا خیر.

از پورتال مستاجر استفاده کنید تا برای آنها راحت باشد.

این به ارائه گزینه های پرداخت انعطاف پذیر کمک می کند. برای شرکت‌ها ضروری است که از پورتال مستأجری که به وب‌سایت ملک خود پیوند می‌دهد استفاده کنند تا مستاجرین بتوانند به راحتی پرداخت‌های اجاره آنلاین خود را ارسال کنند.

یادآوری های خودکار را از طریق ایمیل ارسال کنید.

برخی از مستاجران تنها به این دلیل که تاریخ سررسید را فراموش کرده اند در پرداخت اجاره بها تاخیر دارند. ارسال ایمیل های یادآوری خودکار که پیوندهایی به پورتال مستاجر دارند، به آنها کمک می کند. این پیام‌های خودکار باید از قبل تنظیم شوند تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود. فقط چند کلیک طول می کشد تا به همه مستاجرین دسترسی پیدا کنید.

مزایای عمده را برای آنها توضیح دهید.

ممکن است مستاجران از اهمیت پرداخت آنلاین آگاه نباشند. مدیران املاک باید زمانی را برای توضیح مزایای آن، گزینه های پرداخت خودکار و روش پرداخت ترجیحی خود بیابند. آنها باید به سؤالات مستاجرین به وضوح پاسخ دهند و به نگرانی های آنها بپردازند تا احساس راحتی کنند.

گزینه های مختلف پرداخت را بپذیرید.

با سیستم پرداخت مناسب، مستاجرین می توانند با استفاده از پرداخت های مکرر، کارت های اعتباری، کارت های نقدی و ACH/چک ها را پرداخت کنند. پرداخت از طریق کارت اعتباری می تواند به مستاجرین کمک کند تا امتیازهای پاداش بیشتری دریافت کنند یا به کسانی که چک حقوقشان هنوز تسویه نشده است کمک کند. این سیستم همچنین به آنها اجازه می دهد تا به طور کامل پرداخت کنند یا پرداخت های تکراری را با استفاده از ACH تنظیم کنند.

پذیرش پرداخت آنلاین هم برای مستاجران و هم برای شرکت های مدیریت املاک مفید است. شرکت‌ها باید گزینه‌های پرداختی را ارائه دهند که نه تنها برای پیشی گرفتن از رقبا، بلکه برای صرفه‌جویی در زمان، تلاش و هزینه برای اجاره‌کنندگان راحت باشد.



منبع مقاله: http://EzineArticles.com/10335325
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.